~.~

Elképesztő hangulatingadozásaim vannak. Biztos itt az ideje, hogy vámpírrá változzak, vagy valami.

Bementem órára. Jó kis két és fél órás kikapcsolódás volt, csak várná meg a tanár úr, amíg leírom az anyagot, mert azért ülök bent elvileg, hogy jegyzeteljek, mivel olyan hülye vagyok, hogy ha csak hallom, akkor nem tudom megjegyezni. 

A szemináriumot most az egyszer kihagytam, mert unalmas szokott lenni, és amúgy sem olvastam el a cikkeket. Majd legközelebb. Balázs főzött ebédet, meg volt egy kis időnk legalább, aztán eljöttem, hogy nekilássak a feladataimnak, de túl fáradt vagyok egyelőre. 

Ja, mégis lesz gólyabálunk pénteken - csodálatos. Most valahogy egyáltalán nincs hozzá kedvem, de ez alapján nem döntök. Majd lesz.

Megkaptam a filctollakat. Írtam is velük egy jó kis to-do-listet. 

Néha olyan jó lenne, ha valaki egy bézbózütővel állna mellettem, és fenyegetne, hogy rávegyem magam a feladataim elvégzésére...