Első és utolsó nap a pusztán

Ma itt kezdtem a melót a faluban.

Fél 8-ra mentem le, persze a hivatalban senki, mert köztisztviselői nap volt ma, ilyen is van. Barna bácsi, aki egy fasz, elküldött engem a két léhűtővel kigyomlálni a "felfutó gazt" a kerítéstől, ami a múzeum körül van.

Nos, amikor odaértük, fásultan tapasztaltuk, hogy derékig érő fűvel van benőve a kerítés. 

Eminemnek nem igazán volt kedve dolgozni, Tupac még segített is, szóval kapáltunk, gyomláltunk, és megint leégett a vállam. 

Ja, és négy órás munkaidőm van, mint utólag kiderült, tehát annak a kevés pénznek, amit reméltem, a felét fogom összeszedni. 

No de sebaj. Délután anya mondta, hogy nagynéném felvisz majd magához az idősek klubjába, és mostantól a papírmunkában fogok segíteni, oda egyébként ész is kell, amiben azért annyira nem szenvedek hiányt, mint Tupac meg Eminem. 

Próbáltam festeni, elpazaroltam 3 nagy rajzlapot, és feladtam.

Aztán bementünk anyával vásárolni, egy kicsit Balázzsal is tudtam találkozni, elhoztam a töltőmet, amit ott hagytam... aztán bepótoltam az egy éves cipő-lemaradásomat. Azaz vettem egy szép nyári cipőt, az előző már tavaly tönkrement, vettem egy fekete szandált, pont ugyanolyat, amilyen húgomnak van, és már irigyeltem tőle egy ideje, csak ugye rám kicsi, és még találtunk 1500 forintért egy narancssárga, szerintem elég ütős szandált, amit sajnáltunk otthagyni. Szóval most három évig nem fogok sírni cipőért. 

Holnap alig várom, hogy felhívjuk azt az átkozott igazgatót, aki engedélyezheti a további melómat a gyógypedeseknél...

Bár van egy olyan érzésem, hogy nem lesz bent :'D

 

Ja, és edzettem!

 

JA, ÉS MEGLETT A VIZSGÁM!!!!!!!!!!!!!!!!!