Soksokminden

Rengeteg minden van...

Szombat este kibebaszott sokan voltak a kocsmában, ráadásul jött 3 lengyel katona, és az egész társaságból csak én tudtam angolul, és én tudtam beszélgetni velük, meg mindenkinek én fordítottam, meghívtak vagy 5 tequilára, és tízszer elmondták, hogy "you have a nice face and nice tits", valamint az egyik udvarias-részegen odament Pattihoz, majd a fülébe kiáltotta, hogy I LOOOOOOOOOOW YOUUUUUUUU... elég vicces volt. Szegény Balázs meg ideges volt, mert azt hitte, flörtölgetek velük. Aztán hálistennek elmentek, de én meghoztam a "soha többé nem megyek le a kocsmába, mert mindenki rám fog mászni" szabályt magamnak. 

Hajnalban sétáltunk haza, 6 óra körül kerültünk ágyba, és ködösek az emlékeim, de nem amiatt, hogy úgy berúgtam volna, hanem egyszerűen... majdnem 24 órát ébren voltam. 

Egyébként minden rendben volt. Kettőkor keltünk, semmi nagyszabásút nem csináltunk, este átjött Boldi, gitárvirtuózkodott nekünk, meg a kutyának az idegeit húztuk a labdával meg faágakkal. 

Elkezdett fájni a fejem, de el tudtam aludni, aztán éjszaka isten tudja hány órakor felkeltem arra, hogy hasogat, de azt hittem, stroke-ot fogok kapni, ezért félálomban nyújtogattam a nyelvem, mert valahol olvastam, hogy a stroke előjele, hogy nem tudja rendesen kinyújtani a nyelvét az illető. (Igen, ilyenekre volt eszem éjszaka, tudom, hülye vagyok.) Aztán nem tudom hogy, de egyórányi forgolódás után elaludtam, és reggelre már nem fájt.

Keltem Balázst...

"Hagyjál már, számolok..."

"Mit számolsz???" (Tökre alszik a gyerek)

"Amit írsz!!!"

"Mit írok??"

Erre már nem válaszolt, valószínűleg szabadnapján is leszámolta a kasszát, a biztonság kedvéért, álmában.

Aztán második próbálkozásomra megkérdezte, mennyi tésztát kérek. 

Dél felé anya hívott, hogy melóügy miatt haza kell jönnöm... majdnem lekéstem a buszt, futottam, mint a hülye. Egy telefont kell holnap elintézni, valamint be kell mennem a munkaügyibe 6 faluval arrébb, ahová nincs busz, szóval megyek biciklivel (ha minden összejön, ott is fogok dolgozni, ami akkor lesz szopó, ha szeles-esős idő lesz egy hétig... mert ugye busz nem lesz :'D)

De áh, nagyon bonyolult. 

Augusztusban megyünk valószínűleg Szigligetre Balázsékkal, egy hétre... aztán meg csokifeszt... honnan lesz rá pénzem, az még kérdéses... 

Ja, és a vizsgámról még nincs hír. :(

De végre azt mondhatom, hogy minden rendben Balázzsal... 

 

JA ÉS hétvégén univerzális balhé lesz nálunk, jön a kicccsaládunk, meg barátok, ottalvós-bográcsozós-party lesz :)