News

Elég érdekesen telt ez a nap... 

Reggel lementem a hivatalba 10 körül, hogy a titkárnőcivel felhívjuk azt a cuccost, ami el tudja intézni nekem, hogy bekerüljek a gyógypedes melóra. Persze átirányítottak az igazgatóhoz, mert hogy ő tudja ezt megengedni, de ő csak holnap van bent... 

Plusz hírként Niki még közölte, hogy a munkaügyiben csak délig vannak. Felpattantam a biciklire, és mentem. Utálom a szembeszelet. Megsült a karom. De egy óra tíz perc alatt ott voltam. A visszaút már döcögősebb volt, mert többet fújt szembe a szél. 

Elfáradtam, és lehet hogy picit napszúrást is kaptam. A kezeim tropára mentek, nem volt rajtam biciklis kesztyű... 

Már majdnem végeztem a Trónok Harca könyv 1. részével... olyan rossz, hogy tudom előre, hogy mindenki fog meghalni...

Mindegy, holnap még itt dolgozom, fél 8-kor kezdek. Remélem, fasza lesz... 

Ja, és még mindig semmi hír a vizsgáról.