Szeretek itthon lenni.

A mai napom abszolút produktívan telt. Reggel felkeltem, kiültem a napra tanulni, vártam, hogy Balázs hívjon. Olyan meleg volt az udvaron, hogy leégett a lábam. O.o 

Aztán végül jött a hívás. Minden rendben. Nem sikerült rosszul az érettségi. Igazából büszke vagyok rá... visszagondolva arra, mi mindenen ment keresztül az utóbbi évben. Kudarcok sora érte, és bár tudom, milyen makacs, biztos tanult valamit. Fejlődött. 

Tanulás után tornáztam egy jót. Mostantól minden nap edzeni akarok. Valahogy meg akarom oldani, mert ha visszamegyek a koliba, félek, nem lesz rá lehetőségem... ezért még mindenképpen formába kellene lendülnöm addig... 

Találkoztam Pattival meg Fruzsival, őt már jó ideje nem láttam, örültem is neki, végre tudtunk beszélni...

Elmentünk futni, igaz, hogy esett az eső, de mire kiértünk, szivárványokat és csodaszép felhőket láttunk. 

Rohadtul hiányzik a régi életem.

Futás után söröztünk, dumálgattunk. Jól éreztem magam. Nem akarok visszamenni...

Holnap megyek Balázshoz, este megünnepeljük Boldi szülinapját, és már nem is jövök haza. Szombaton pedig megnézzük a vízilabdadöntőt!!! Nagy szurkolás lesz. :D Vasárnap is nézünk meccset. 

Remélem, kicsit feltöltődök. Nem merek a jövőbe nézni. Túl jó volt a ma.